До психологічної служби школи входять два спеціаліста:
Практичний психолог -
Кривенець Ірина Володимирівна
Графік роботи:
Понеділок-пятниця 8.00-16.30
Консультаційні години:
для учнів - середа 14.30-16.30
для батьків - четвер 14.00-16.00
для вчителів - пятниця 14.00-16.00
Практичний психолог у школі працює за напрямами:
- Організація психологічного діагностування учнів школи.
- Організація сталої системи психологічної освіти вчителів.
- Проведення психолого-корекційної роботи з учнями.
Практичний психолог бере участь в організації освітнього процесу, спрямованої на забезпечення умов для особистісного розвитку учнів, збереження їхнього повноцінного психологічного здоров'я. Зберігає професійну таємницю, не розповсюджує відомостей, що отримані в процесі діагностичної і корекційної роботи.
Соціальний педагог
Семілетова Юлія Валеріївна
Графік роботи
Понеділок - п`ятниця з 8.00 до 16.30
Графік консультацій
Понеділок: Консультація батьків 14.30-16.30
Четвер: Косультація учнів 14.30-16.30
П`ятниця: Консультація учителів 14.00-16.00
Напрями роботи:
- вивчення та оцінка особливостей діяльності і розвитку учнів, мікроколективу (класу чи групи), шкільного колективу в цілому; досліджує спрямованість впливу мікросередовища, особливостей сім'ї та сімейного виховання;
- прогнозування на основі спостережень та досліджень посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на розвиток особистості учня; прогнозує результати навчально-виховного процесу з урахуванням найважливіших факторів становлення особистості;
- просвіта учнів, батьків або осіб, які їх замінюють, вчителів, викладачів та інших осіб з питань соціальної педагогіки; надання необхідної консультативної соціально-педагогічної допомоги учням, які потребують піклування чи перебувають у складних життєвих обставинах;
- сприяння захисту прав учнів, представлення їхні інтересів у службі у справах дітей, у правоохоронних та судових органах;
- участь у формуванні навичок дотримання норм та правил поведінки, ведення здорового способу життя, сприяє попередженню негативних явищ серед учнів;
- надання соціальних послуг, спрямованих на задоволення соціальних потреб учнів; здійснення соціально-педагогічного супроводу освітнього процесу, соціально-педагогічного патронажу соціально незахищених категорій учнів;
- сприяння соціальному і професійному визначенню особистості, турбота про професійне самовизначення та соціальну адаптацію молоді.