/Files/images/111/socialno-psyholohichna-sluzhba-idhu-.jpg

До психологічної служби школи входять два спеціаліста:

Практичний психолог -

Кривенець Ірина Володимирівна

Графік роботи:

Понеділок-пятниця 8.00-16.30
Консультаційні години:
для учнів - середа 14.30-16.30
для батьків - четвер 14.00-16.00
для вчителів - пятниця 14.00-16.00
Практичний психолог у школі працює за напрямами:
  1. Організація психологічного діагностування учнів школи.
  2. Організація сталої системи психологічної освіти вчителів.
  3. Проведення психолого-корекційної роботи з учнями.
Практичний психолог бере участь в організації освітнього процесу, спрямованої на забезпечення умов для особистісного розвитку учнів, збереження їхнього повноцінного психологічного здоров'я. Зберігає професійну таємницю, не розповсюджує відомостей, що отримані в процесі діагностичної і корекційної роботи.

/Files/images/111/80161968.gif

Соціальний педагог

Семілетова Юлія Валеріївна

Графік роботи

Понеділок - п`ятниця з 8.00 до 16.30


Графік консультацій


Понеділок: Консультація батьків 14.30-16.30
Четвер: Косультація учнів 14.30-16.30
П`ятниця: Консультація учителів 14.00-16.00

Напрями роботи:
  • вивчення та оцінка особливостей діяльності і розвитку учнів, мікроколективу (класу чи групи), шкільного колективу в цілому; досліджує спрямованість впливу мікросередовища, особливостей сім'ї та сімейного виховання;
  • прогнозування на основі спостережень та досліджень посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на розвиток особистості учня; прогнозує результати навчально-виховного процесу з урахуванням найважливіших факторів становлення особистості;
  • просвіта учнів, батьків або осіб, які їх замінюють, вчителів, викладачів та інших осіб з питань соціальної педагогіки; надання необхідної консультативної соціально-педагогічної допомоги учням, які потребують піклування чи перебувають у складних життєвих обставинах;
  • сприяння захисту прав учнів, представлення їхні інтересів у службі у справах дітей, у правоохоронних та судових органах;
  • участь у формуванні навичок дотримання норм та правил поведінки, ведення здорового способу життя, сприяє попередженню негативних явищ серед учнів;
  • надання соціальних послуг, спрямованих на задоволення соціальних потреб учнів; здійснення соціально-педагогічного супроводу освітнього процесу, соціально-педагогічного патронажу соціально незахищених категорій учнів;
  • сприяння соціальному і професійному визначенню особистості, турбота про професійне самовизначення та соціальну адаптацію молоді.

/Files/images/111/77.gif

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 924