Новий формат роботи

Карантин через пандемію короновірусу відрізняється від типових сезонних карантинів тим, що він має загальнодержавний характер і стосується всіх шкіл України, тому педагогічний колектив Чугуївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 працює над створенням робочої системи елементів технологій дистанційного навчання для того, щоб забезпечити учням новий формат цікавого та ефективного навчання. Вчителі школи процес викладання втілюють за допомогою групової роботи у Viber, відеоконференція ZOOM, використовують освітню онлайн платформу з індивідуальною реєстрацією МІЙ КЛАС.

Учителі української мови та літератури, російської мови, історії та географії проводять опитування та залучення групи учнів до роботи за допомогою—Інтерактивного навчання, learningapps, kahoot (проведення контрольних робіт, тестів й оцінювання)

Учителі математики, фізики, інформатики засвоїли програми ZOOM, Cloud Meetings–новий відеочат з підтримкою всіх сучасних месенджерів, а

вчителі англійської мови працюють за допомогою платформи Лінгвіст, Cambridge University Preess.

Найбільш зручним є сервіс Google Classroom, який дозволяє педагогам здійснювати зворотній зв`язок з учнями. Велике значення має контроль засвоєння знань та оцінювання учнів, яке можливе через використання цієї платформи. Завдання з тестами дозволяє педагогу створити власну базу тестових завдань відповідно до викладеного матеріалу та вимог програми з відповідного курсу. Задаючи критерії перевірки, система в автоматичному режимі здійснює перевірку виконаних завдань, а опрацьовані результати оформляються у відповідні таблиці.

Одним із видів завдань для використання на цій платформі є завдання у форматі презентацій. Вчитель, створюючи їх, розміщує на Google-диску, надаючи доступ учням із покроковою інструкцією. Учні повинні закачати презентацію, виконати завдання і відправити вчителю для перевірки. Такі завдання включають роботу з картою, таблицями, схемами, висловлення власної думки.

Роботи в умовах карантину залежить від активної взаємодії учителів, учнів та батьків, якості Інтернету, наявності технічних можливостей та, насамперед, навичок педагогів у сучасних інформаційних та цифрових технологіях.

/Files/images/2019-2020/IMG-386970fe79e0835273c9752ac8de5153-V.jpg /Files/images/2019-2020/IMG-f20ffee4a1a86be853e8cecea1f49948-V.jpg /Files/images/2019-2020/IMG-3c6fea3f23632f4800786ce3901d377a-V.jpg

/Files/images/2019-2020/IMG-5641593937c24510935c0dfce414e097-V.jpg /Files/images/2019-2020/IMG-f9577775a8a109c188a2fa189a1efb3e-V.jpg /Files/images/2019-2020/IMG-fcd490cf49ba44ac9abf5d72a6429b68-V.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 50