Підготовка до нового навчального року

ПРОГРАМИ

Відеорекомендація з методиками викладання у рамках проекту «Оновлення програм для базової загальної середньої освіти (5-9 класи)». Українська мова навчання

На сторінціed-era.com/mon59. опубліковано першу відеорекомендацію з методиками викладання у рамках проекту «Оновлення програм для базової загальної середньої освіти (5-9 класи)»

Перше відео «Комплексне завдання» – з української мови. У ньомуЮлія Романенко, модератор обговорення програми з української мови та доцент НПУ ім. М.П. Драгоманова, розповідає про те, як в одному уроці поєднати ключові компетентності, наскрізні лінії та традиційні змістовні лінії програми. Для прикладу розглянуто урок на тему «Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі», у якому запропоновані наступні види роботи – читання тексту, визначення вжитих дієслів та з’ясування їхньої ролі у мовленні.

Слідкуйте за сторінкою проектуed-era.com/mon59– вже з понеділка опублікуємо чергову рекомендацію.

*Проект публічного обговорення програм реалізований у партнерстві освітнього проекту EdEra таМіністерство освіти і науки Україниза сприянняМіжнародний фонд "Відродження".

ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА

Інклюзивна компетентність педагога

Третій рік школа продовжує працювати за напрямком впровадження інклюзивної освіти.

Інклюзивна компетентність педагога має виявлятися в майстерності організовувати спільну діяльність дітей різних категорій, адекватно оцінювати рівень засвоєного навчального матеріалу дітьми з різними типами порушень розвитку, умінні обирати відповідні прийоми виховного впливу на дітей у класі.
Тому з 19 по 21 червня 2017 року вчителі початкових класів Бондаренко Н.М.,

Серенко Л.С.,Ярова О.В.,психолог Кривенець І.В., та соціальний педагог закладу Матвєєва Ю.В. пройшли спеціальну підготовку на тематичному спецкурсі «Організація інклюзивного навчання в ЗНЗ: нагальні питання». Спецкурс проведено
Центром практичної психології, соціальної роботи та здорового способу життя спільно з кафедрою виховання й розвитку особистості та КУ «Харківська обласна психолого-медико-педагогічна консультація» на базі Центру професійного розвитку працівників освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти». Під час навчання було розглянуто сучасні підходи до організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами, можливості залучення потенціалу психолого-медико-педагогічних консультацій як ресурсних центрів інклюзивної освіти, презентовано заходи у межах реалізації обласного освітнього проекту «Розвиток інклюзивної освіти в Харківській області» у 2017 році.Інклюзивна компетентність – важлива якість сучасного педагога, яка дозволить йому вільно та впевнено почуватися в інклюзивному загальноосвітньому просторі, допоможе зробити процес інклюзивного навчання більш ефективнішим і продуктивнішим.

Кiлькiсть переглядiв: 73