Інформація

щодо організації дистанційного навчання для учнів 5-11 класів Чугуївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.. №7 Чугуївської міської ради Харківської області

Коди доступу до класних кімнат у Classroom

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ДЛЯ УЧНІВ 5-11-ХКЛАСІВ

Адміністрація Чугуївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.№7 доводить до вашого відома, що заняття у 5-11-х класах під час адаптаційного карантину проходять за основним розкладом, з яким ознайомлені всі учні. Ми для зручності наших здобувачів освіти відтворили звичайні шкільні класи в режимі онлайн.На платформі «GoogleClassroom»створено єдине інтерактивне освітнє середовище, у віртуальних класних кімнатах учителі щодня за своїм розкладом проводять уроки. Таким чином створені кабінети з усіх навчальних предметів для кожного класу окремо.

/Files/images/2020_2021/images.jpg

Перейшовши за кодом доступу, який автоматично генерується при створенні віртуального кабінету, учень потрапляє до потрібного класу. Після того, як дитина один раз використала код доступу, усі ці кабінети автоматично з’являються в її Classroom (така собі віртуальна школа, що її, як і у звичайному житті, щодня відвідує учень). Діти заходять (згідно зі своїм розкладом) до потрібного кабінету, бачать там однокласників, учителів, навчальний процес відбувається за тим же принципом, що й під час очної форми навчання. За бажанням, батьки можуть бути присутніми на уроках своїх дітей, також є можливість проводити бінарні уроки, адже в Classroom можна додати іншого вчителя і разом проводити урок. Так як ми навчаємося дистанційно, то структура уроків побудована вчителями таким чином, що є чіткою, компактною, стислою, відзначається логічною взаємообумовленістю навчального матеріалу на кожному етапі уроку та великою інформативною ємністю матеріалу. Класи мають три основні кнопки/вкладки, вони ж підрозділи, завдяки яким відбувається керування навчанням, – «Потік», «Завдання» і «Люди».


Вкладка «Потік» фактично є аналогом стрічки з соцмереж. Тут можна писати повідомлення, кидати відео, посилання і світлини, ставити завдання. Учні можуть коментувати матеріали чи просто спілкуватись один з одним. Саме тут відбувається основна комунікація вчителя з класом. У вкладці «Потік» учні можуть лишати фото етапів роботи з власних зошитів, записувати відео створення поробок та ділитися посиланнями.




Вкладка «Завдання» є своєрідним щоденником або ж дошкою, де вчитель залишає завдання, які мають виконати учні. Тут можна зберігати заздалегідь підготовлені завдання, які поширюються в одному або декількох класах через навчальний кабінет. Учні отримують завдання та бачать встановлений строк виконання, а виконавши, натискають кнопку «Здати», після чого завдання опиняється у вчителя, який виставляє оцінку та відправляє перевірену роботу учневі. Учитель може прослідкувати, чи дивився учень завдання, чи, можливо, навіть не відкривав надіслану йому вкладку. Є різноманітні можливості для створення та розповсюдження завдань. Всі записи в Класі відображаються як у блозі, стрічкою. Вчитель отримує можливість використовувати в Класі дописи 4-х типів: «Створити оголошення», «Створити завдання», «Створити запитання» та «Використати наявний допис». Допис «Створити запитання» призначений для створення запитання з короткою відповіддю або запитання, що має варіанти відповіді. Допис «Створити завдання» призначений для створення індивідуальних завдань. Допис «Використати наявний допис» дає можливість учителю використати завдання чи запитання, створене в іншому класі (у своєму чи тому, до якого він має доступ). Усі чотири типи дописів дають можливість використовувати посилання на файли будь-якого виду з Google-диска, зовнішнє посилання та посилання на відео з YouTube. Таким чином забезпечені умови для доступу учнів до навчального матеріалу (презентації, лекції, демонстрації, інтерактивні завдання, тестування, додаткова література та відео-урокитощо).

При створенні завдання у вигляді Google-документа платформа буде створювати й поширювати індивідуальні копії документа для кожного учня класу з назвою типу <назва документа> – копія – <прізвище, ім’я учня >.doc. Це дає можливість давати завдання на відновлення записів, вставлення пропущених і завдання, що вимагають розгорнутої відповіді.

Також є можливість надання доступу для одночасної роботи над одним документом кільком користувачам. Спільна робота розширює можливості навчання, учні можуть допомагати один одному. Такий підхід сприяє розвитку комунікативної компетентності. Завдяки поєднанню можливостей сервісу «Оголошення» і коментування завдань в Класі вчителі та учні завжди підтримують зв'язок і слідкують за станом виконання/перевірки кожного завдання.

У вкладці «Люди» можна побачити всіх присутніх онлайн учителів та однокласників. Саме тут учитель може знайти конкретного учня та надіслати йому персональне повідомлення. До речі, така форма роботи допомагає налагоджувати невидиме для інших учнів індивідуальне спілкування з більш сором’язливими школярами.

Що стосується управління часом, то при створенні завдань учитель може вказати термін здачі роботи. Коли учень здає завдання до завершення терміну виконання, на його документі з'являється статус «Перегляд», що дозволяє вчителю перевірити роботу. Після перевірки вчитель може повернути завдання учневі для доопрацювання. Воно автоматично переходить у статус «Редагування» і учень продовжує роботу над документом. Крім того є можливість запланувати публікацію завдання на потрібну дату і час, використовуючи опцію «Запланувати».

Контроль учителями виконання завдань і оцінювання відбувається дуже просто. За усіма завданнями можна спостерігати одночасно й контролювати роботу над окремим завданням одразу в декількох класах. Оцінювання можна виконувати вручну або автоматизовано, у залежності від виду завдання. Систему оцінювання адаптовано під 12-бальну. Після оцінювання за допомогою кнопки «Повернути» оцінка відправляється на пошту кожного учня. Також є можливість експортувати всі оцінки курсу до таблиці, яка виконує роль класного журналу, але учні бачать лише свої оцінки.

Також учителі використовують ще одну дуже корисну функцію – можливість розсилки звітів батькам/опікунам учнів. Батьки отримують запрошення на будь-яку існуючу електронну адресу і мають можливість щодня або щотижня отримувати звіт про невиконані або заплановані роботи й успіхи учня. За бажанням у будь-який момент вони можуть відмовитися від отримання розсилки.

З метою надання методичної допомоги адміністрація школи відвідує уроки, що їх проводять учителі. Відбувається це так: у кожного з членів адміністрації є коди доступу до Класів, за цими кодами можна зайти як другий викладач і подивитися, як проходить урок, хто присутній, а кого з учнів немає на уроці, як працюють діти, який обсяг матеріалу, що їм надає вчитель, чи не перевантажені учні тощо. Таким чином, щодня відбувається своєрідний моніторинг роботи нашої віртуальної школи і це дає змогу весь час удосконалювати дистанційний навчальний процес.Мизнайшлибалансі зрозуміли, щоані занадто мало, ані занадто багато вказівок для учнів не є доброю опцією.

Для відео уроків використовуємо програмуZoom, це дає додаткові можливості для комфортного навчання, адже можливості цієї програми дозволяють не тільки розмовляти, а й писати один одному, а під час урокуможнанадати користувачам доступ до екрану й залишати на ньому замітки, і це далеко не всі можливості.

Важко переоцінити роль класного керівника в житті кожної дитини і зараз, під час карантину, наші вчителі продовжують проводити через Zoom виховні години зі своїми класами, за потреби – батьківські збори.

Отож школа функціонує у своєму звичному режимі, тільки форма навчання змінилася з очної на дистанційну.

/Files/images/111/88775078.jpg

СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ

ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ

Інформаційні ролики про безпеку дітей під час карантину

Кiлькiсть переглядiв: 455