"Сонце приховано в кожній дитині, і наше завдання –допомогти йому спалахнути."В.О.СУХОМЛИНСЬКИЙ
Виховний процес здійснюється в школі, спираючись на державну політику в галузі освіти, ідейне багатство українського народу, його моральні, нацональні цінності, досягнення вітчизняної і світової педагогіки.
Мета виховної роботи:
- формування морально-духовної, життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал;
- розширення кола спілкування дітей через участь у творчих справах та інших формах виховної діяльності школи, району, міста.
Девіз:«Жити, відчувати, любити, звершувати відкриття».
Кредо:«Вести до успіху кожного!»
Місія школи з виховної роботи
Формування і розвиток свідомої особистості з громадською позицією, готовою до конкретного вибору свого місця в житті, здатного змінити на краще своє життя і життя своєї країни.
Завдання виховної роботи
Виховувати дитину як громадянина країни, національно свідомого, життєво і соціально компетентного, здатного здійснювати самостійний вибір і приймати відповідні рішення у життєвих ситуаціях.
Сприяти зростанню творчого духовного потенціалу особистості, розкриттю здібностей на кожному з виховних етапів.
Розвивати дитяче самоврядування як осередок самореалізації громадянського виховання.
Стимулювати саморозвиток, самовиховання, самоосвіту учнів та розвиток їх животворчої компетентності через участь у реалізації проектів соціального та благодійного напрямків.
Впроваджувати оптимальні методи, форми, засоби, що сприяють розширенню можливостей компетентного вибору особистістю свого життєвого шляху.
Основні принципи організації виховної роботи
Максимально можлива свобода учня у виборі форми і міри власної участі у виховній роботі.
Заохочення учня до визначення власних цілей та завдань, вироблення індивідуального плану участі у виховній роботі.
Врахування особистісних особливостей учня: його досвіду, рівня знань, здібностей, стилю життя.
Орієнтація на самостійну активну участь учня у виховній роботі.
Обов’язковий самоаналіз та самооцінка учнем власних результатів.